BBB

Bubbel
Hade en trevlig och avkopplande kväll på Wilhelminahotells spa igår kväll. Vi har verkligen en fint spa  här i villis.
 
Bok
Har läst ut denna bok Ensamma hjärtan och hemlösa hundar skriven av Lucy Dillon
 
 
Detta ska vara en fell good-roman om att få en andra chans i livet, om lojalitet och villkorslös kärlek.
Visst var den till viss del underhållande men inte alls en bok i min smak, tycker jag gjorde det bra som ens läste ut den.
 
Besök
Ikväll kommer dottern hem för lite julledighet. Känns så kul att ha henne hemma igen. :)
 
Ha en braig dag // Camilla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0