På jakt efter min julklapp

Idag innan jag ska på jobbet ska jag bege mig iväg och förhoppningsvis köpa mig själv en förtidig "Julklapp". Hoppas jag hittar det jag söker. För att jag inte ska riskera att göra ett dåligt köp har jag försäkerhets skull bokat träff med en man som är kunnig inom detta område, tack snälla "O" :)
Men innan dess måste jag ta och packa det sista inför helgen. Ja, jag gör helg redan ikväll, har tagit ledigt imorgon för att få en långhelg tillsammans med mina "gamla" goa vänner, som jag längtat efter denna helg!!
Ha en riktigt bra tordag // Camilla
 
Vad jag tänker ge mig själv i julklapp återkommer jag till när jag hittat det jag söker ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0