BOKREA

Igår startade åretsbokrea. Jag var bara tvungen att gå in på Tallen och kika vad de hade att erbjuda.
Gårdagens inköp blev dessa tre böcker.
 
 
Kallentoft kändes självklar. Har läst de fem föregående böckerna i serien om Malin Fors.
Någon bok av Martina Haag har jag inte läst tidigare så det blir en ny bekantskap.
Sedan en bok med massor av recept på goda smoothies kan ju aldrig vara fel.
Återkommer & berättar vad jag tyckte om böckerna sen när jag läst dem.
Ha en braig onsdag. // Camilla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0