Lördagens utmaning

Igår gjorde jag något jag aldrig tidigare gjort. Jag gjorde "min egna lilla tjejVasa" och åkte en skidtur på 3 mil. Det gick riktigt bra fast de sista 5 km var jag rätt trött.  Skidorna funkade också bra de första 27 km de sista km "klöbbade snön fast i en saxbacke" fick stanna och skrapa bort ett tjocktlager snö. Sedan "fastnade" skidorna tvågånger på planmark så jag flög fram och trillade i snön (såg säkert rätt kul ut) tur att det endast var de sista 3 km jag hade det föret. Efter "målgång" bjöd mamma på en mumsig fiskgryta, så gott.
 
Undra vad denna dag har att erbjuda? Ha en riktig skön söndag // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0