Nostalgi

Har fått tag i en sådan här gammalbörs.
 
 
 
Hade en sådan här börs när jag var liten fast en röd. Syrran hade en svart vars de tagit vägen vet jag inte.
Nu använder man ju typ aldrig kontanter så jag vet inte riktigt vad jag ska ha den till men ett högt nostalgivärde har den iallafall.
Efter flera dagar av strängkyla står termometern  nu endast på minus 6 grader. Har hört att det till veckan ska bli superkallt igen så idag  får man passa på att vara ute. Så nu tänker jag knäppa på mig skidorna och ta en efterlängtad tur i skidspåret. Ha en bra lördag // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0