Snabbt,Gott,Enkelt

Vem gillar inte det?
Jag pratar om en snabblagad varmsmörgåstårta, lätt och gott.
Här har jag gjort en halv tårta som strax ska in i ugnen.
Vill du ha receptet på tårtan så kommer det här: (receptet är på en hel smörgåstårta)
 
Stek 3 pkt baconbitar med 1 purjolök och en stor burk svamp.
Blanda ned svamp,lök, baconblandningen med 3 burkar cremefraiche naturell.
Lägg ut understa lagret av tårtan = två hönökakor som bildar en cirkel.
Bred ut endel av blandningen på kakorna och krydda med italiensksalladskrydda.
Sedan på med två nya kakor och gör likadant igen.
Sedan på med de sista kakorna, bred på det sista av fyllningen sedan lägger du på riven ost och skivade tomater. Låt tårtan gratineras i ugnen.
 
Snabbt,Gott,Enkelt! // Camilla
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0