Goda krabbmixmackor

Till krabbmixen behöver du detta.
 
1 burk Créme fraiche
majonnäs
vispgrädde
1 gul eller rödlök
1 pkt krabbmix
hackad dill
citronpeppar.

Häll créme fraiche i en skål.
Fyll den tomma créme f. burken till 1/4 med majonnäs och häll över till skålen.
Blanda i en klick vispadgrädde.
Hacka löken och krabbmixsticksen och blanda ner det i skålen.
blanda sedan i rikligt med hackad dill och krydda med citronpeppar.
 Låt blandningen gotta till sig en stund.
Lägg upp på bröd tex. rostad. och dekorera med dillkvistar (vilket jag glömde på fotot så det ser lite trist ut)

Väldans så gott. Ha en finfin dag // Camilla
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0