Fredag igen!

Helt sjukt vad tiden går fort redan fredag igen och helg med två lediga dagar att se framemot :)
Sambon jobbar i helgen och min plan är att bara vara hemma och ha det bra, kanske någon skidtur, något loppisbesök ja, får se vad som händer.
Igår var jag iallafall på mysiga Lilla med fina lotteritjejjerna och hade trevligt, vardagslyx :)
Ska snart iväg till jobbet och jobba några timmar men först iväg på ett välbehövligt besök hos frisören.
Ovanligt med ett bildlöst blogginlägg, imorgon får det bli ordning igen ;)
Ha en strålande fredag// Camilla

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0