Härliga helg

Igår efter avslutad arbetsdag kom jag hem till dukat bord :) Sedan blev det snabbpackning och iväg till stugan. Så härligt! vad jag längtat efter att få vara i stugan. Har ju inte varit här sedan nyår.
Elden som sprakar i kaminen, ett glas med gott vin, en kvällsbastu Härligt, Härligt! Det är här jag laddar mina batterier.
Idag är inte vädret det bästa snön vräker ner,
 
Men vad gör väl det. Undra vad denna dagen har att erbjuda?
Middag ikväll hos snällaste Håkan och Ing-Britt blir det iallafall :)
Ha en bra dag // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0