I solskenet

Igår tog som sagt jag och sambon en långpromenad i solskenet.
Först prommade vi ut till Lövliden.

Där tog vi strandleden tillbaka till Vilhelmina och gick till Gubbseleforsen.
 
 
Sedan tog vi lite kringelekrokvägar hem igen.
Blev en promenad på 1 mil och drygt två km. Ja eller rättare sagt 1 mil 2km och 350 m. Ja man blir lite smått skadad nu när man har en klocka som håller reda på det mesta ;)

Ser ut att bli en kanondag idag med. Blir nog en promis. Funderar på ta en tur med skidorna, hinner ju göra det innan de övriga ens har vaknat. Är ju uppe före tuppen idag, det blir lätt så när man somnar 20:30 på en lördagskväll!!! (Tror jag hade en del förlorad sömn att ta igen.)
Jaja ny dag nya tag, ha en bra sådan // Camilla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0