Artikel, middagstips & tävling

Vad mycket roligare det blir att läsa tidningen när man får läsa det dottern skrivit :)
 
 
Här kommer ett snabbt & lättlagat  middagsrecept som jag fått av en vän för längesedan men inte testat förrän nu. Tacosoppa
 
Du behöver detta till 4 portioner
ca 200 g köttfärs som du bryner.
Blanda 1,1 L vatten med 1,5 köttbuljongstärningar, 1/2 burk krossade tomater, 2 msk tomatpuré, 1/2 påse tacokrydda och 2 dl fjärilsmakaroner som kokas.
Som sagt snabbt, enkelt & gott.
 
Håller tummarna att jag ska vinna sjalen på Karins blogg. Sjalen kommer från New York och Green Gate och med massa tur kan den bli min :)
 
(Fotot kommer från Karins blogg)
Vill du också ha chansen att vinna den så gå in och tävla här http://karinsbloggiblogg.blogspot.se/2013/07/sommartavling-pa-bloggen.html 
 
Lev&Må// Camilla


Kommentarer
Karin

Hejsan! Vilken trevlig blogg du har, kul att du ville vara med i min sommartävling. Ha det bra Karin

2013-07-16 @ 23:10:24
URL: http://karinsbloggiblogg.blogspot.se/
Sanna

Mmm lät ju riktigt gott..värt att testa någon dag.. =)

SV: Ja jag är tokig i hjortron i alla dess former.. =)

Kram
Sanna

2013-07-17 @ 21:03:21
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0