Jippihurra

Är fasligt glad. Har äntligen målat klart huset & det känns helt underbart att det nu är gjort så man slipper tänka på att man borde ut och måla hela tiden fast man egentligen vill göra helt andra saker. Men nu är det som sagt klartttt!!! Bild på resultatet kommer senare.
För att fira det hela drog vi hela familjen upp till Tallen för att äta mjukglass.
Jag åt min första mjukglass för sommaren.
 
Gott men otroligt mäktigt. Tog en liten bägare men den kändes ju enorm. Tycker de ska införa en minibägare kanske blir mera lämpligt då. Måndag idag och en ny arbetsvecka väntar. Hoppas du får en strålande dag.
// Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0