I en annan del av Bromma

Bodde i stort sett på altanen ett par dagar förra veckan. Vilket gjorde att det blev en hel del läsande.
Läste bl.a. denna bok I en annan del av Bromma skriven av Martina Haag.
 
Perfekt läsning för lata dagar i solen. Väldigt enkel & lättsam & underhållande
Så här står det på baksidan av boken
Mitt liv har blivit lite rörigt på sista tiden. Varför ligger jag obekvämt på barr och blåbärsris och små stenhård kottar och spionerar på min egen familj i kikare? Varför dyker Lars Adaktussons rödblonda huvud upp så fort jag sätter på teven? Vad hände med min koll på band och musik? Jag vet inte ens vem som är själva Kent av alla killarna i popgruppen Kent.
Sju år har gått sedan Bella fick sparken från Dramaten. Nu är hon gift och har fått två pojkar med den framgångsrike tevestjärnan Matte. Själv jobbar hon i receptionen på TV4 och undrar vart hennes liv och drömmar tog vägen. Blev det inte mera än såhär?
matte tror Bella har åkt på semesterresan som han så omtänksamt köpt åt henne. Bella tror Matte är på landet och har sommarlov med pojkarna.
Det visar sig att båda har helt andra planer.
 
Något för lata sommardagar. Ha det fint // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0