Frosseri - frossera

Min plan för gårdags kvällen var en liten härlig skidtur. Men den planen sprack definivt efter jag varit på Hotell Wilhelmina och käkat deras julbord snacka om matkoma, men gott var det. Idag innan jobbet blir det present utdelning, sambon fyller år :) Sedan ska jag se om min finfina kollega bjuder på fika idag, hon fyller 40. Lär väl bli en del frossande i godsaker idag med så jag får väl se om jag orkar mig ut på någon tur ikväll, hoppas skulle behöva det. Ha en braig tisdag // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0