Flower & Karra

Fick en fredagsblomma av en fin vän.
En vän som alltid ställer upp, en vän som har så otroligt många fina egenskaper, en vänskap som jag är så tacksam över att jag har. Tack snälla.
 
 
Igår innan jag & sonen lagade middag fick vi för oss att vi skulle svänga in på macken och köpa lite gott till kvällen. Vi spårade fullständigt ...
 
Detta är ingen liten skål du ser på bilden, utan en salladsskål. Ska det va så ska det ju va. Kan meddela att jag redan mår smått illa av sockerchocken och då finns fortfarande hur mycket som helst kvar. :S
 
Grått & mulet idag, får se vad man hittar på. Ikväll kommer då troligtvis sambon hem efter en vecka på annan ort, nice :)
 
Önskar er alla en fin lördag // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0