Hemma igen

Hemma efter tre kursdagar i Sundsvall. Var super att jag fick träffa bästaste dottern en sväng också.
 
Vi tog en kvällspromenad tillsammans och hon visade mig runt lite vid universitetet.
Det är verkligen fint.
På vägen hem blev det ett naturligtvis ett litet snabbstopp på IKEA.
Handlade bl.a. dessa fina kuddar :)
och dessa ljusstakar
 
Ibland går det undan, på ca 35 min hann jag in på min favvoaffär i Birsta + två affärer till och inhandla dessa plagg. Går snabbt när man hittar vad man vill ha.
 
Nä nu röja lite här hemma innan jag drar iväg på jobb. I eftermiddag kommer sambon hem också kul, vi har inte sett mycket av varandra de senaste 2 veckorna. Ha en finfin fredag// Camilla
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0