Första kvällen

Igår gick jag på semester tjohoo!!
Första kvällen på semestern är en av de bästa dagarna på hela året. Då vet man att man har massor med härlig ledighet framför sig. Jag har fem härliga veckor framför mig.
Igår kväll åkte vi till stugan. Det var en underbart fin kväll och att få sitta i solen, läsa en bra bok, smuttande på ett glas vin, goda ostkrokar, härlig musik i bakgrunden och med utsikt utöver Ångermanälven. Då har man det bra.
 Senare på kvällen blev det bad och bastu. Härligt!
Bra start på semestern.
Hoppas du får en bra dag// Camilla
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0