Nu blir det andra bullar :)

För ett par veckor sedan köpte vi en ny spis. Vår gamla var det väl inte direkt något större fel på men vi bytte för vi behövde en "ny" spis till stugan. Känns så kul och skönt att ha en riktig spis i stugan. Tidigare hade vi en liten bänkspis stående på en pall som vi drog fram vid behov. Den hade både liten ugn och arbetsställningen var bedrövlig. Men nu har vi i alla fall en "ny" spis här i stugan. Därför tog jag och bakade bullar igår.
 
 
Har man ingen kavel får man ta en glasflaska ;)
 
Första plåten gräddad och klar.
Vi mumsade rejält med bullar igår. Därför tänker jag baka en ny laddning idag så jag kan fylla frysen med en del påsar också. Ha en fin söndag // Camilla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0