Veckans kvällar

 
Börjar nu riktigt längta efter semester men fortfarande är det en bra bit kvar tills dess. Trots att man jobbar känns det i alla fall viktigt att ta vara på sommarkvällarna.
I måndags tog jag och sambon en cykeltur och stannade nere vid Gubbseleforsen och drack lite kvällskaffe.
 
 

På tisdagskvällen blev det också en cykeltur med fotbad nere vid tjärnen vid Tjärnvallen. Det var faktiskt riktigt varmt i vattnet.
 
Onsdagskväll blev det lie mys på Lilla.
På torsdagskväll var jag nere på Tjärnvallen och såg sonen spela fotboll.
 
Vad jag hittar på ikväll? Vet ej har ingen aning slutar i alla fall tidigt idag, skönt. Dottern kommer också hem efter sin att ha avslutat sin första arbetsvecka i Umeå, kul.
Trevlig fredag på dig // Camilla
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0