Bagar Bengtsson bakom berget ...

Idag bakas det här på Örtstigen. Vår fina Linnea fyller 20 år idag. Tänk att det är 20 år sedan hon hade så bråttom att komma till oss. Då en liten parvel på 2990 g & 47cm. Nu jobbar hon till 16:30 och ska sedan köra alla milen från Umeå hem till oss. Eftersom det hinner bli rätt sent så firar vi henne imorgon istället. Nu har vi iallfall lite kalasfika.
Marängbotten till tårtan
 
 
 
 
 Ikväll ska vi på grillmiddag hos en granne som har bjudit in en helhög med grannar, ska bli trevligt :)
 Ha en fin dag// Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0