Tantsnusk eller?

Igår var jag in på Akademibokhandeln och köpte mig en ny bok. Trots att jag har en hel hög med olästa böcker och trots att jag redan håller på att läsa två stycken. Jag köpte denna bok
 
Detta är ju den första boken i den hypade trilogin, såg att det nu även kommit två uppföljare på dessa. Jag är bra lustig jag. Jag kan av någon obestämd andledning bli helt tvärtemot allt som blir hypat. Bestämde mig för att jag inte skulle läsa dessa omtalade böcker.Precis som jag bestämde att jag aldrig skulle skaffa facebook. Varför? ja inte vet jag men kan ju konstatera att jag nu både har facebook och första boken i trilogin ;)
Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll// Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0