Halvtid & Fönsterfint

Nu är det halvtid. Alltså halva min semester har gått. Tur att jag har lika mycket ledighet kvar det känns bra.
Önskar ändå att man hade mera tid. Tänk om man inte skulle behöva sova bort så mycket tid. Tänk om det hade räckt med att sova en sisådär 1-2 timmar per natt så mycket mera tid man skulle få. Är ju så himla mycket jag vill hinna göra på dagarna och trots att man är ledig heladagar hinner man ju inte ens hälften av allt man skulle önska. Ska i alla fall ta och sätta igång och baka lite kanelbullar nu. Tror dottern kommer att uppskatta att jag har några påsar med mig när vi åker och hälsar på henne.
Måste bara visa denna gamla fönsterprydnad jag köpt på Magasin Mix.
 
 
Tycker den gör sig bra i fönstret i stugan.
Ha en härlig dag, här hos oss lyser solen :) // Camilla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0