Semestervecka nummer två

Jahapp då har två veckor av semestern passerat. Vad har jag gjort denna andra vecka  då?
Jo jag har bl.a. varit i väg ännu en sväng till skogen
Har varit i stugan och slappat, läst ,bastat, badat, spelat badminton. Vi bodde mer eller mindre på altanen i tre dagar.
 
Har gjort en laddning med Pillas goda Musli, grötmix och mitt goda knäckebröd. Alla recept finns på min blogg om du vill ha dem.

Varit på en fjälltur till Stekenjokk
 

Umgåtts med vänner, nära kära. Ätit & druckit gott. Några löprundor har det också blivit.
En bra semestervecka och det bästa av allt var att solen och värmen äntligen kom till oss också.
Ha en fin dag // Camilla
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0