Granen står så grön och grann i stugan

Vilken härlig dag. Först sovmorgon till kl 10:30!!!! Behövde nog lite sömn tror jag.
Sedan på affären och trängas, men nu är all julmat inhandlad, skönt.  En påhälsning hos goda vänner som vi träffar alldeles för sällan. Paltmiddag hos mor & far tllsammans med syster och hennes familj, trevligt.
Hem & packa iväg till stugan, en påhälsning och fika hos svärrisarna.
Nu är vi i stugan och det är dags att klä julgranen som snällaste pappa huggit åt oss.

Ha en trevlig lördagskväll// Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0