På postlådan

När jag var liten kunde man sätta upp en skylt på postlådan om man ville att lantbrevbäraren skulle köra upp till huset om man behövde nyttja postens tjänster. Kanske fungerar det så även idag?? eller kanske inte, har faktiskt ingen aning. Jag kommer iallafall ihåg att det på denna lilla plastskylt stod dessa rader.
"Skriv en rad, gör nå´n glad, ett brev betyder så mycket"
 
Det stämmer faktiskt!
Fick ett så fint kort för ett par dar sedan.Ett kort som värmer ända in i hjärteroten.
 
 Tack snälla!! Kram Camilla
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0