I backspegeln, januari 2012

Tittade in på min gamla blogg och fick ideén att varje månad göra ett i backspegeln inlägg från min gamla blogg. Ja vi får väl se hur det blir med den saken men här kommer iallafall ett inlägg från januari 2012.

 

Iskonst??

 
Min iskonst är verkligen ingen konst att göra utan lättare än lättast :)
 
Här har jag fyllt en tom mjölkkartong med vatten, lagt i två vackra tulpaner och fryst till ett isblock.
Sedan ställde jag ett ljus bakom blocket det lyser upp riktigt vackert eller hur?
 
Ett litet snabbfixat pyssel :)
Ha en bra dag// Camilla
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0