I mörkret med pannlampa

Igår kväll prövade jag något jag aldrig gjort tidigare.
Åkte skidor i mörkaste skogen med endast en pannlampa som ljuskälla.
 
Det var en kul och spännande upplevelse.
I en nedförslöpa försvann plötsligt ljuset och jag såg vekligen nada,
var bara att sätta sig på rumpan, tur det var mjukt i snön.
Snacka om att om ljuset bara försvinner för en sekund
så försvinner balansen direkt.
Iallafall en kul upplevelse som jag gärna gör igen. Tack Lisa för att du drar med mig på sådana äventyr :)
Lördag idag och helg igen. Tycker arbetsveckan varit lagom lång, jobbade endast 5 tim ;) men nu njuta av ledigheten till veckan jobbar jag 100 % igen.
Ha en härlig lördag // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0