Helgen

I lördags drog vi iväg till Umeå där vi hade en toppendag med strålande sol. Vi träffade dottern och tog en lunch tillsammans mycket trevligt. Och jag och sambon shoppade loss, så kul.
På vägen hem fick vi för oss att åka in till Fredrika och snabbkika på Buddisttemplet.
 
 Sedan stannade vi vid stugan där vi sov över.
Det blev middag oss snällaste I-B & Håkan. Sedan blev det kvällsbastu i stugan och vi så en film; små citroner gula. Läste boken för massor av år sedan så det var kul att nu få se filmen. Gillade den också, visst var den rätt förutsägbar men väldans söt och romantisk. Jag gillade den i alla fall :)
Vi han också snabbprova våra nya solstolar som vi inhandlat i Umeå.
Grönt är skönt :)

Måste bara visa en bild på lite blåklockor.
 
De är ju så fina. I stugan växer det hur mycket blåklockor som helst.
Igår kväll bakade jag och sambon pizza till middag. Blev helt fantastisk god.
Avslutade kvällen med en långpromenad ute i blåsten.
Hade en riktigt bra helg!
Hoppas du får en bra dag // Camilla
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0