Konsten att tala med en änkling

 
Har läst min andra bok av författaren Jonathan Tropper. Boken heter Konsten att tala med en änkling.
Jag gillar den !! :)
Så här står det på baksidan av boken.
"Jag hade en fru. Hon hette Hailey. Nu är hon borta. Och jag med."
Doug har träffats sitt livs kärlek, och förlorat henne. Knappt trettio år gammal är han en deprimerad, alkoholiserad änkling. Han vill helst vara ifred med sin självömkan, men motarbetas av sin tvillingsyster, sin struliga styvson och stans alla singelkvinnor.
 
Läs den. Har tidigare läst boken sju jävligt långa dagar som jag också fann underhållande.
Vi ses // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0