Den frusna trädgården

Har läst boken Den frusna trädgården skriven av Kristin Hannah.
 
 
En bok som jag varmt rekommenderar men ladda upp med näsdukar för det kommer du att behöva.
 
Så här står det på baksidan av boken:
Den frusna trädgården är en rörande berättelse om två systrar som uppätcker att deras mor bär på hemligheter som de aldrig har kunnat föreställa sig. När systrarna Whitsons far lir svårt sjuk återvänder de till barndomshemmet och konfronteras med sin kyliga, avståndstagande mor. Systrarna får sin mor att berätta hela den hemlighetsfulla saga hon så många gånger har påbörjat. Därmed inleds en resa genom moderns ryska förflutna, som kommer att ändra systrarnas uppfattning om vilka de själva är.
 
Läs den!!!
Lev & Må // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0