I´m back

Vet inte vad som hände men min inspiration till att blogga försvann helt plötsligt men nu är jag tillbaka igen.
Hade några helt underbara dagar tillsammans med fina vänner i Barcelona. Vi bodde hur bra som helst, vår lägenhet låg alldeles vid hamnen och nära Barcelonas centrum.
Här är utsikten från läggan.
 Vad vi gjorde. Vi umgicks och åt mängder av god mat och drack gott.
Det blev mycket Tapas, Paella & goda viner
 
Vi han också med att åka turistbuss och se massa sevärdheter som t.ex. Sagrada Familia, Camp Nou,
Promenader på Las Ramblas och shopping. Vi  besökte även Picasso museet, såg en gitarr konsert i en kyrka, besökte Casa Battló en helt fasinerande byggnad, Gaudi parken m.m
Hade helt fantastiska dagar helt enkelt.
 
När jag kom hem blev jag lite krasslig och hade ont i halsen och skulle nog inte har sprungit Vilhelminavarvet. Sprang ändå 7,6 km och då kom genast förkylningen som ett brev på posten, så nu har jag varit hemma och hostat några dagar, men har bestämt mig för att nu får det vara nog nu ska jag se till att bli frisk ;)
Ha en fin lördagskväll // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0