Idylliskt midsommarfirande

Idylliskt midsommarfirande i stugan vid älven.
Dukade långbord i partytältet.

Där spisade vi en sagolikt god middag med grillat kött, kyckling och fisk, potatis, sallader, såser och massor av frukt så gott!! Till efterätt goda jordgubbstårtor och kaffe.
Vädret var helt okej inte en enda droppe regn.

Aktiverade oss med traditionella midsommaraktiviteter som krocket och kubb.
Sedan blev det eldning, badtunna, bastu och jag tog mitt för året första dopp i älven!
En helt fantastisk midsommar helt enkelt!! Ha en fin dag // Camilla
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0