Vattenänglar

Har nu läst ut boken Vattenänglar av Mons Kallentoft.
 
 
Har läst samtliga böcker i serien om kriminalpolisen Malin Fors.
Midvinterblod 2007
Sommardöden 2008
Höstoffer 2009
Vårlik 2010
Den femte årstiden 2011 och nu då
Vattenänglar 2012
Gillar boken. Har ju alltid gillat Kriminalare och det var ett tag sedan jag läste någon så jag är verkligen helnöjd.
Trots att fallet i berättelsen verkligen är fruktansvärt och grymt, tycker jag boken är bra, precis som de tidigare i serierna. Ett lästips alltså till dig som gillar denna genre.
Ha det så gott // Camilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camillasnya.blogg.se

Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Om sån´t jag gillar och saker jag skapar. Jag får inspiration till att skapa från tidningar, bloggar & kreativa människor. Många idéer & mönster är alltså inte mina egna utan kommer från andra uppfinningsrika människor.

RSS 2.0